MOCO

How can we help you?

Categories

Payments and Refunds

You can scan the MOCO Unified QR Code with Visa or Mastercard tags available in the stores to make payments from the app. To see which stores accept the MOCO Unified QR Code, you can go to The Discover Platform in the MOCO App.

You will get an email notification from MOCO and an SMS from your bank every time you make a transaction in MOCO App.

Typically the money is refunded instantly; however, in some circumstances, it can take up to 7 days.

Accounts & Settings

While signing up for MOCO, you sign up with your mobile number which becomes your MOCO ID. Hence, you cannot change or update your MOCO ID.

If you are a verified user, you cannot change your image.

However, if you have not verified your account, you can change your profile picture by clicking on the pencil icon inside the ‘Profile’ section.

You can email us at support@moco.com.np stating the reason to disable the account with a copy of your citizenship or driver’s license.

Yes, you can open a merchant and a user account with the same phone number.
However, to become a merchant, you should have a store. To become a MOCO Merchant and learn more about MOCO Unified QR Code, visit our Business Website. To become a MOCO App user, you can download the app and sign up.

Rewards and Coupons

You can redeem your rewards in the MOCO App itself. Choose from an array of rewards available.

Your rewards points will remain the same and will not expire.

Product & Services

As a MOCO user, you can add unlimited Visa and Mastercard debit and credit cards to your MOCO account.

You don’t need to add a balance to your MOCO account; you only have to add your credit or debot cards and pay directly through the app. It's that simple.

You can add debit and credit cards from the following banks in MOCO:

  • Agricultural Development Bank Limited
  • Citizens International Bank
  • Everest Bank
  • Garima Bikas Bank Limited
  • Himalayan Bank
  • Jyoti Bikash Bank
  • Kamana Sewa Bikas bank
  • Kumari Bank
  • Laxmi Sunrise Bank
  • Machhapuchchhre Bank
  • Mahalaxmi Bikas Bank
  • Nepal Investment Mega Bank
  • NIC Asia Bank
  • Nepal Bank
  • NMB Bank
  • Prabhu Bank
  • Prime Bank
  • Shangri-la Development Bank
  • Shine Resunga Development Bank
  • Siddhartha Bank

Security

KYC Verification

खण्डहरु

भुक्तानी र फिर्ता

तपाईंले आफ्नो MOCO Account बाट भुक्तानीहरू गर्न MOCO बाट स्वीकृत भएका स्टोरहरूमा उपलब्ध QR कोड स्क्यान गरि भुक्तानी गर्ने सक्नुहुन्छ।

प्रत्येक पटक भुक्तानी गर्दा MOCO बाट email सूचना र बैंकबाट SMS पाउन सक्नु हुन्छ ।

सामान्यतया पैसा तुरुन्तै फिर्ता गरिन्छ; यद्यपि, केही परिस्थितिहरूमा,  ७ दिनसम्मको लाग्न सक्नेछ।

एकाउन्ट र सेटिङस्

MOCO मा sign up गर्दा, तपाईंको मोबाइल नम्बर प्रयोग भएको हुदा MOCO ID परिवर्तन वा सम्पादन गर्न सकिदैन।

प्रमाणित प्रयोगकर्ताले आफ्नो प्रोफाइल तस्वीर परिवर्तन गर्न मिल्दैन।

आफ्नो नागरिकता वा चालक अनुमतिपत्रको प्रतिलिपिको साथ निष्क्रिय पार्नुको कारण बताउदै support@moco.com.np मा इमेल गर्न सक्नुहुन्छ।

एउटै फोन नम्बरबाट MOCO Merchant र प्रयोगकर्ता खाता खोल्न मिल्छ। MOCO Merchant बन्नको लागि, व्यापार व्यवसाय गरेको हुनुपर्छ । MOCO Merchant बन्नका लागि र MOCO Unified QR Code विषयमा थप जानकारीको लागि कृपया MOCO Business Website मा हेर्नुहोला।  प्रयोगकर्ता बन्नका लागी MOCO एप मार्फत दर्ता गर्न मिल्छ।

पुरस्कारहरु र कुपनहरु

MOCO एपभित्र Home Screen मा रहेको Reward section मा गई विभिन्न पुरस्कारहरु रिडिम गर्न सकिन्छ।

Reward points को म्याद नसकिने भएकोले reward points रिडिम नगरे सम्म उस्तै रहि रहन्छ।

सेवासुविधाहरु

MOCO मा सिधैं कार्ड बाट भुक्तानी गर्न मिल्ने भएकोले, MOCO मा ब्यालेन्स हालिराख्नु पर्दैन।

MOCO खातामा ब्यालेन्स थप्नु पर्दैन; आफ्नो कार्ड थप्नु पर्छ र एप मार्फत सिधै भुक्तानी गर्न सकिन्छ।

MOCO मा निम्न बैंकहरुको VISA डेबिट र क्रेडिट कार्डहरू थप्न मिल्छ:

  • कृषि विकास बैंक लिमिटेड
  • सिटिजन्स् बैंक
  • एभरेष्ट बैंक
  • गरिमा विकास बैंक
  • हिमालयन बैंक
  • ज्योति विकास बैंक
  • कामना सेवा विकास बैंक
  • कुमारी बैंक
  • लक्ष्मी सनराइज  बैंक
  • माछापुच्छ्रे बैंक
  • महालक्ष्मी विकास बैंक
  • नेपाल इन्भेष्टमेन्ट मेगा बैंक
  • एनआईसी एशिया बैंक
  • नेपाल बैंक
  • एनएमबि बैंक
  • प्रभु बैंक
  • प्राइम बैंक
  • सांग्रिला विकास बैंक
  • शाइन रेसुङ्गा विकास बैंक
  • सिद्धार्थ बैंक

सुरक्षा

ग्राहकको पहिचान

Categories

MOCO Merchant

Merchant Portal Activation and Log-in

Once you become a MOCO Merchant, you will receive an email that will provide your login details and link to the MOCO Merchant Portal. You can log in to the MOCO Merchant Portal here: merchant.moco.com.np

Yes, it is possible to have multiple merchant outlets under the same registered mobile number. You can conveniently view the transaction details of each outlet individually by selecting a particular outlet.

Operators

Upon activation of the Super Admin User, they are authorised to generate additional users/ operators. Only the Super Admin User and Admin User can create new users/ operators for the MOCO Merchant Portal.

 

Follow the steps below to add additional users/ operators to the MOCO Merchant Portal System:  

 

  • Click on the Operator menu in the navigation panel
  • Click on the Plus icon in the top right corner
  • Enter necessary details (the user can assign “Admin” and “Viewer” roles)
  • Click on Add.

Yes, an operator can be given access to manage multiple outlets in the portal. Merchants overseeing multiple outlets can designate operators with access to either a single outlet or multiple outlets. 

 

Please note that an operator assigned to one outlet can only view transaction details for that specific outlet.

Settlement

All transaction Settlement can be viewed in the Advice menu from the Navigation Panel by entering specific transaction dates. Additionally, previous reports can be downloaded from the portal itself. Furthermore, the Merchant Settlement Advice Report is mailed to the registered email address on the day of the settlement.

All transactions are settled on T+1 basis except for VISA transactions which are settled on T+2 basis. This means that the transaction amount will be deposited into your bank account 1 day after the transaction date. Settlement may be impacted due to local bank holidays and international holidays. 

The transaction amount will be settled on your bank account connected with the MOCO’s QR code.

Unified QR code

Most mobile banking apps and digital wallets are now NepalPay integrated and can now scan to pay in MOCO’s Unified QR. As per Nepal Rastra Bank’s directive, all banks should enable NepalPay.

The cost is dependent on the network through which the transaction is conducted. As of now, it is free of cost for NepalPay and China Union Pay. For AliPay and VISA, the Service Fee is 1.2% for Domestic Transactions and 2.2% for international transactions.

Change Merchant Information

Unfortunately, merchants are unable to change settlement bank details from the Merchant Portal System.

To change settlement bank information, kindly reach out to the MOCO Business Development Team or your Acquiring Bank. For any changes to the settlement-related details, please contact below:

 

Phone number: 9851186252

Email address: merchant@moco.com.np

Transaction

There are several ways to view transaction status. Users can get a quick overview of the three latest transactions from the dashboard. For a more comprehensive summary, users can view an entire day’s summary, including “Success” and “Failed” transactions, from the Transaction Menu. Users can also filter the summary to view “Success” or “Failed” transactions, specific outlets, settlement status, date and more. Additionally, transaction history can be downloaded from this section.

You will receive an SMS and an email notification after every transaction. You can also view the transaction status in the Merchant Portal.

In such cases, you can log in to the MOCO Merchant Portal to check the transaction report. If the transaction details are shown in the 'transaction section with the Success status' in the Merchant Portal System, then the transaction was successful.

Transaction Refunds

Operators authorized to refund transactions can initiate refund requests as required. To initiate a refund request, the operator needs to follow these steps:

 

  • Login to the merchant portal system
  • Select Transactions on the Navigation panel
  • Filter the Date field to locate the transaction
  • Identify the transactions to be refunded and select the refund icon on the right.
  • Fill in the amount to be refunded.
  • Click on Yes.

The transaction initiated from NEPALPAY can be refunded wholly or partially from the Merchant Portal System. However, the transaction made from other networks can only be refunded fully.

Note that while refunding the transaction, the refund amount should not exceed the original transaction amount.

Yes, transactions initiated from any network can be refunded. NEPALPAY transactions can be directly refunded from the Merchant portal system. However, the refunds of transactions made from other networks like Alipay, Alipay Plus, UnionPay International, Mastercard, SmartQR, and Visa, can be made informing to MOCO at provided contact details:

 

Phone number: 9802364435/ 9802364434

Toll-free number: 16600112212

Yes, the amount settled into the merchant's bank account can also be refunded from the Merchant Portal System. In such cases, the refunded amount will be adjusted from the merchant's bank account after the approval from the acquiring bank.

For unsettled transactions, the refunded amount will be instantly transferred to the payee’s account.

However, it might take one or more business days in case of a settled transaction as the Refund requests for settled transactions are to be validated and approved by the Merchant’s acquirer bank.

The operator who initiated the refund request can be identified from the Transactions Option:

 

  • Login to the Merchant Portal System
  • Select Transactions on the Navigation Panel
  • Select the start and end dates, then choose "Refund" in the status.
  • Identify the refunded Transaction and click on the Arrow Icon.

 

The detailed transaction summary, including the Refund summary, will be displayed. The refund initiator can be identified from the Operator column.

View Remarks & Payee name

The name of the payee will be displayed from the Transactions section. To view the payee name follow the steps below:

  • Login to the Merchant Portal System
  • Select Transactions on the Navigation panel
  • Filter the Date field to locate old  transactions.

 

You can view the payee name under payee column in the transaction details.

खण्डहरु

MOCO मर्चेन्ट

मर्चेन्ट पोर्टल सक्रियता तथा लगइन

एकचोटि तपाईं MOCO मर्चेन्ट बन्नु भए पछि, तपाईंले एउटा इमेल प्राप्त गर्नुहुनेछ जसमा तपाईंको लगइन विवरणहरू र MOCO मर्चेन्ट पोर्टलको लिङ्क प्रदान गरिएको हुन्छ। तपाईं त्यहाँबाट MOCO मर्चेन्ट पोर्टलमा लग इन गर्न सक्नुहुन्छ।

तपाईंले एउटै मोबाइल नम्बरमा दर्ता गराएर अन्य आउटलेटहरूको विवरण पनि हेर्न सक्नुहुन्छ।तपाईंले  प्रत्येक आउटलेटको लेनदेन विवरण आफुले चाहेको आउटलेट चयन गरेर छुट्टै हेर्न सक्नुहुन्छ।

त्यसको लागि तपाईंले सबै आउटलेटहरू एउटै मोबाइल नम्बर दर्ता गराएको हुनु पर्दछ।

अपरेटर वा प्रयोगकर्ता

Super Admin को एकाउन्ट सक्रिय भएपछि Super Admin आफैँले नयाँ प्रयोगकर्ता वा अपरेटरहरू थप गर्न  सक्नेछन्।  Super Admin प्रयोगकर्ता र Admin प्रयोगकर्ताले मात्र MOCO Merchant Portal को लागि नयाँ प्रयोगकर्ता अपरेटरहरू सिर्जना गर्न सक्नेछन्। 

 

MOCO Merchant Portal System मा नयाँ प्रयोगकर्ता/अपरेटरहरू थप गर्न तलका चरणहरू पालना गर्नुहोस्:

 

  • Navigation Panel मा Operator मेनुमा क्लिक गर्नुहोस्
  • माथिल्लो दायाँमा रहेको PLUS "+" आइकनमा क्लिक गर्नुहोस्
  • सबै विवरणहरू भर्नुहोस् (नयाँ अपरेटरलाई "Admin" वा "Viewer" को भूमिका दिन सकिन्छ।)
  • "ADD" मा क्लिक गर्नुहोस्।

 

नयाँ थप गरिएको अपरेटरहरु हेर्न वा उनिहरुको विवरण सम्पादन गर्न Navigation Panel मा रहेको Operator मेनुबाट गर्न सक्नुहुनेछ ।

एउटै अपरेटरलाई अन्य आउटलेटहरुको निरीक्षण गर्न अधिकार दिन सकिन्छ। धेरै आउटलेट भएको Merchants ले एउटै अपरेटरलाई अन्य आउटलेटहरु वा  एउटा मात्र आउटलेटको निरीक्षण गर्न अधिकार दिन सक्नेछ।

 

एउटा आउटलेटको लागि तोकिएको अपरेटरले त्यही आउटलेटको कारोबारको विवरणहरू मात्र हेर्न पाउनेछ।

सेटलमेन्ट

कारोबार गरिएको रकम तपाईले MOCO को QR कोडसँग लिङ्क गर्नुभएको तपाईंको बैंक खातामा सेटल गरिनेछ।

युनिफाइड क्युआर कोड

अधिकांश मोबाइल बैंकिङ एपहरू NepalPay मा एकीकृत भइसकेका छन्। त्यसैले MOCO को युनिफाइड QR मा अधिकांश मोबाइल बैंकिङ एपहरू साथै अन्य डिजिटल वालेटहरू बाट स्क्यान गरि भुक्तानी गर्न सकिन्छ।

नेपाल राष्ट्र बैंकको निर्देशन बमोजिम सबै बैंकले NepalPay लाई अनिवार्य सक्रिय गर्नुपर्नेछ ।

अतिरिक्त शुल्क लेनदेन सञ्चालन गरिएको नेटवर्क मा निर्भर गर्दछ। अहिले, यो NepalPay र Union Pay को लागि निःशुल्क छ।  AliPay र VISA को लागि, सेवा शुल्क आन्तरिक लेनदेनको लागि  1.2% र अन्तर्राष्ट्रिय लेनदेनको लागि 2.2% निर्धारण गरिएको छ।

मर्चेन्टको विवरणहरु परिवर्तन

तपाईंले मर्चेन्ट पोर्टलबाट सेटलमेन्टसगँ सम्बन्धित कुनै पनि विवरणहरू परिवर्तन गर्न सक्नुहुन्न। सेटलमेन्टसगँ सम्बन्धित विवरणहरू जस्तै इमेल ठेगाना, फोन नम्बर वा बैंक खाता नम्बर परिवर्तन गर्नको लागि तपाईंले MOCO Business Team वा आफ्नो Acquiring Bank लाई सम्पर्क गर्नुपर्नेछ।

 

सेटलमेन्ट सम्बन्धी विवरणहरूमा कुनै पनि संशोधन गर्न दिएको नम्बरमा सम्पर्क गर्नुहोला  :

 

फोन नं: 9851186252

इमेल ठेगाना: merchant@moco.com.np

भुक्तानी सम्बन्धित

तपाईंको “Transaction Status” जाँच गर्न  बिभिन्न तरिकाहरु छन्।

  • पहिलो तरिका, तपाईंले ड्यासबोर्डबाट “Transaction Status” हेर्न सक्नुहुन्छ। तपाईंले ड्यासबोर्डबाट पछिल्लो ३ लेनदेनहरू हेर्न सक्नुहुन्छ र सफल भएको कारोबारमा रकममा हरियो टिक मार्क देख्नसक्नु हुन्छ।

 

  • नेभिगेसन प्यानलमा रहेको ‘Transaction’ मेनुबाट पनि दिन भरिको “Transaction Status” हेर्न सक्नुहुन्छ। सफल भएको कारोबारको ‘status’ मा हरियो चिन्ह देख्नसक्नु हुन्छ।

 

तपाईंले प्यारामिटरको ‘Status’ मा ‘Success’ वा ‘Failed’ चयन गरेर सफल भएको मात्र वा असफल भएको मात्र कारोबारको जानकारी पनि लिन सक्नुहुन्छ।

विगतको कारोबारको स्थिति हेर्नको लागी दिइएको प्यारामिटरमा आफुलाई हेर्न मन लागेको कारोबारको मिति भरि र सर्च आईकनमा क्लिक गर्नुपर्ने हुन्छ।

 

तपाईले एकपटकमा ३२ दिन सम्मको कारोबारको रिपोर्ट हेर्न वा डाउनलोड गर्ने सक्नुहुन्छ।

तपाईंले प्रत्येक भुक्तानी पछि एसएमएस र इमेल सूचना प्राप्त गर्नुहुनेछ। तपाईंले मर्चेन्ट पोर्टलबाट पनि लेनदेनको स्थिति सफल भएको छ वा छैन भन्ने हेर्न सक्नुहुन्छ।

एसएमएस वा इमेल सूचनाहरू प्राप्त नगरेको अवस्थामा,  भुक्तानी सफल भएको वा नभएलो जाँच गर्न MOCO मर्चेन्ट पोर्टलमा लग इन गरि हेर्न सक्नुहुन्छ।मर्चेन्ट पोर्टलको ‘Transaction’ मा कारोबारको रकम र ‘Status’ मा ‘Success’ छ भने भुक्तानी सफल भएको बुझ्नुपर्दछ। ‘Status’ मा ‘Failed’ छ भने भुक्तानी असफल भएको हो।

भुक्तानी रकम फिर्ता

Refund गर्ने अधिकार उपलब्ध भएको अपरेटरहरूले Refund को अनुरोधहरू गर्न सक्नेछन्। Refund Request गर्न, अपरेटरले यी चरणहरू पालना गर्न पर्नेछ:

 

  • Merchant Portal System मा Login गर्नुहोस्
  • नेभिगेसन प्यानलमा Transactions चयन गर्नुहोस्
  • कारोबारको पहिचान गर्न Date Field फिल्टर गर्नुहोस् 
  • Refund गर्नुपर्ने कारोबार पहिचान गरि र Refund icon चयन गर्नुहोस्
  • Refund गर्नुपर्ने रकम भर्नुहोस्
  • Yes मा Click गर्नुहोस्।

NEPALPAY मार्फत गरिएको कुनै पनि कारोबार आंशिक वा पुर्ण रुपमा Refund गर्न सकिन्छ, तर अन्य Networkहरु बाट गरिएको कारोबारको Full Refunds मात्र हुनेछ।

 

नोटः Refund गर्दा Refund गरिने रकम कारोबारको रकम भन्दा अधिक हुन हुदैन।

Merchant Portal System बाट  NEPALPAY मार्फत गरिएको कारोबारहरुको मात्र Refund गर्न सकिन्छ।

यद्यपि, अन्य Networkहरु जस्तै Alipay,  Alipay Plus, UnionPay International, Mastercard, SmartQR, र Visa बाट गरिएका कारोबारहरू Refund गर्न व्यापारीहरुले MOCOलाई सम्पर्क गर्नुपर्ने हुन्छ।

सम्पर्क नम्बरः 9802364435 / 9802364434
टोल फ्रि नम्बरः  16600112212

सेटल भएर मर्चेन्टको खातामा जम्मा भई सकेको कारोबार पनि Merchant Portalबाट Refund गर्न सकिन्छ। यस्तो अवस्थामा, पोर्टलबाट गरिएको Refund Requestलाई बैंकद्वारा स्वीकृत गरिन्छ र फिर्ता गरिने रकम मर्चेन्टको बैंक खाताबाट समायोजन गरिनेछ।

भुक्तानीको रकम सेटलमेन्ट नभएको अवस्थामा, भुक्तानीकर्ताले Refund गरिएको रकम तुरुन्तै प्राप्त गर्न सक्नेछ।

यद्यपि, कारोबारको रकम सेटलमेन्ट भइसकेको अवस्थामा, भुक्तानीकर्ताले Refund गरिएको रकम प्राप्त गर्न एक वा दुई दिनको समय लाग्न सक्दछ। सेटल भइसकेको कारोबारको Refund अनुरोध मर्चेन्टको Acquiring बैंकद्वारा स्वीकृत भएपछि मात्र प्रमाणित हुनेछ।

Refund अनुरोध गर्ने अपरेटरको पहिचान Transactions सेक्सनबाट गर्न सकिन्छ। Refund अनुरोध गर्ने अपरेटर पहिचान गर्न, तलका चरणहरू पालना गर्नुहोस्:

 

  • Merchant Portal System मा Login गर्नुहोस्
  • नेभिगेसन प्यानलको Transactionsमा चयन गर्नुहोस्
  • मितिहरू चयन गर्नुहोस् र status मा "Refund" छनोट गर्नुहोस्।
  • Refund गरिएको कारोबार पहिचान गर्नुहोस् र Arrow icon मा click गर्नुहोस्।

 

कारोबारको विस्तृत विवरण र फिर्ताको विवरण प्रस्तुत हुनेछ। विवरणको Operator Columnबाट Refund गर्ने अपरेटरको पहिचान गर्न सकिन्छ।

Remarks र Payee को नाम हेर्न

Transactions सेक्सनबाट Payee को नाम हेर्न सकिन्छ। Payee को पहिचान गर्ने दिईएका चरणहरुको पालना गर्नुहोस्ः

  • Merchant Portal Systemमा login गर्नुहोस्
  • नेभिगेसन प्यानलमा Transactions चयन गर्नुहोस्
  • पहिलाको कारोबारको पहिचान गर्न Date Field फिल्टर गर्नुहोस्

तपाईंले Transaction detailsमा Payee को नाम हेर्न सक्नुहुन्छ।

Still need help?

We’re available from 7:00 am to 7:00 pm, everyday.

still need help

मोकोबाट आफ्नो समस्या समाधान गर्नुहोस् ।

हाम्रो सपोर्ट टिम हरेक दिन बिहान ७ बजेदेखि बेलुकी १० बजेसम्म उपलब्ध छ ।

 थप प्रश्नहरूको लागि, कृपया टोल-फ्री नम्बर: 16600112212, वा 01-5970055 मा हाम्रो support team मा सम्पर्क गर्न  सक्नुहुनेछ] ।

still need help