You don’t need to pay any additional charges when making a payment via MOCO. However, charges may incur in some government payments.
You can scan the QR code available in the stores where MOCO is accepted to make payments from your MOCO account.
You will get an email notification from MOCO and an SMS from your bank every time you make a transaction
Typically the money is refunded instantly; however, in some circumstances, it can take up to 7 days.
You can change your MPIN by tapping on the ‘Forgot MOCO PIN’ on the login screen. You will receive a one-time password (OTP) in your registered mobile number to change the MPIN.
While signing up for MOCO, you sign up with your mobile number; hence you cannot change or update your MOCO ID.
If you are a verified user, you cannot change your image.
However, if you have not verified your account, you can change your profile picture by clicking on the pencil icon inside the ‘Profile’ section.
You can email support@moco.com.np stating the reason for disable with a copy of your citizenship or driver’s license.
Yes, you can open a merchant and a user account with the same phone number.
However, to become a merchant, you should have a store, and you can easily be enrolled in the Merchant Management System [MMS] and Merchant portal. To become a user, you can register through the MOCO app.
MOCO users can earn 1 reward point for Rs. 100 spent. Reward points are granted for most of the in-app payments. However, reward points are not awarded for Electricity Payments, Khanepani Payments, and Scan-to-Pay transactions.
You can redeem your rewards in the MOCO app.
Your rewards points will remain the same and will not expire.
Yes, you can add VISA credit cards of 20 different banks to MOCO.
As a MOCO user, you can add unlimited VISA debit and credit cards to your MOCO account.
You don’t need to add a balance to your MOCO account; you only have to add your card and pay directly through the app. It just works.
You can add VISA debit and credit cards from the following banks in MOCO:
MOCO is a Nepal Rastra Bank licensed organization with Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) certification.
PCI DSS was created by VISA, MasterCard, Discover, and American Express and is known for its tough security standards.
As mandated by the Nepal Rastra Bank (NRB), all MOCO users have to fill in the know your customer (KYC) form to perform transactions above Rs. 5,000. Follow these easy steps to become a verified MOCO user:
Step 1: Log into your MOCO account
Step 2: Tap on the profile icon in the top right corner
Step 3: Fill in the KYC form. It will take 24 hours to verify your KYC.
Note: For identification documents, you can upload scanned copies of PP-size photos and both sides of citizenship/license/passport/voter ID.
MOCO मार्फत भुक्तानी गर्दा तपाईंले कुनै पनि अतिरिक्त शुल्क तिर्नुपर्दैन। तर, केही सरकारी भुक्तानीहरूमा शुल्क लाग्न सक्छ।
तपाईंले आफ्नो MOCO Account बाट भुक्तानीहरू गर्न MOCO बाट स्वीकृत भएका स्टोरहरूमा उपलब्ध QR कोड स्क्यान गरि भुक्तानी गर्ने सक्नुहुन्छ।
प्रत्येक पटक भुक्तानी गर्दा MOCO बाट email सूचना र बैंकबाट SMS पाउन सक्नु हुन्छ ।
सामान्यतया पैसा तुरुन्तै फिर्ता गरिन्छ; यद्यपि, केही परिस्थितिहरूमा, ७ दिनसम्मको लाग्न सक्नेछ।
Log in screen मा रहेको ‘Forgot MOCO PIN’ मा गएर आफ्नो MPIN परिवर्तन गर्न सकिन्छ। MPIN परिवर्तन गर्दा आफ्नो दर्ता मोबाइल नम्बरमा आएको one time password (OTP) MOCO मा रखेपछी MPIN परिवतर्न गर्न सकिन्छ।
MOCO मा sign up गर्दा, तपाईंको मोबाइल नम्बर प्रयोग भएको हुदा MOCO ID परिवर्तन वा सम्पादन गर्न सकिदैन।
प्रमाणित प्रयोगकर्ताले आफ्नो प्रोफाइल तस्वीर परिवर्तन गर्न मिल्दैन।
आफ्नो नागरिकता वा चालक अनुमतिपत्रको प्रतिलिपिको साथ निष्क्रिय पार्नुको कारण बताउदै support@moco.com.np मा इमेल गर्न सक्नुहुन्छ।
एउटै फोन नम्बरबाट MOCO Merchant र प्रयोगकर्ता खाता खोल्न मिल्छ। MOCO Merchant बन्नको लागि, व्यापार व्यवसाय गरेको हुनुपर्छ, र सजिलैसँग Merchant Management System [MMS] र Merchant Portal मा दर्ता हुन मिल्छ र प्रयोगकर्ता बन्नका लागी MOCO एप मार्फत दर्ता गर्न मिल्छ।
MOCO प्रयोगकर्ताहरूले प्रत्येक रू १०० को कारोबार गर्दा १ reward point कमाउन सक्नूहुन्छ। अधिकांश भुक्तानीहरूमा reward points प्रदान गरिएको छ। तर बिजुलीको बिल भुक्तानी, खानेपानीको बिल भुक्तानी र Scan-to-Pay मा reward point प्रदान गरिएको छैन।
MOCO एपभित्र Home Screen मा रहेको Reward section मा गई विभिन्न पुरस्कारहरु रिडिम गर्न सकिन्छ।
Reward points को म्याद नसकिने भएकोले reward points रिडिम नगरे सम्म उस्तै रहि रहन्छ।
MOCO मा २० वटा बैंकहरुको VISA क्रेडिट कार्डहरू थप्न सकिन्छ ।
MOCO मा सिधैं कार्ड बाट भुक्तानी गर्न मिल्ने भएकोले, MOCO मा ब्यालेन्स हालिराख्नु पर्दैन।
MOCO खातामा ब्यालेन्स थप्नु पर्दैन; आफ्नो कार्ड थप्नु पर्छ र एप मार्फत सिधै भुक्तानी गर्न सकिन्छ।
MOCO मा निम्न बैंकहरुको VISA डेबिट र क्रेडिट कार्डहरू थप्न मिल्छ:
MOCO, Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) प्रमाणीकरण भएको नेपाल राष्ट्र बैंकको इजाजतपत्र प्राप्त संस्था हो।
PCI DSS VISA, MasterCard, AliPay, र American Express द्वारा सिर्जना गरिएको हो र यो कडा सुरक्षा मापदण्डको लागि परिचित छ।
नेपाल राष्ट्र बैंक को आदेश अनुसार, सबै MOCO प्रयोगकर्ताहरूले रु. ५,००० भन्दा माथिको कारोबार गर्नका लागि ग्राहक पहिचान वा Know Your Customer (KYC) फारम भर्नुपर्छ।
प्रमाणित MOCO प्रयोगकर्ता बन्न यी सजिलो चरणहरू पालना गर्नुहोस्:
चरण १: आफ्नो MOCO खातामा लग इन गर्नुहोस्
चरण २: शीर्ष दायाँ कुनामा प्रोफाइल आइकनमा ट्याप गर्नुहोस्
चरण ३: KYC फारम भर्नुहोस्। तपाईंको KYC प्रमाणित हुन अधिकतम २४ घण्टा लाग्नेछ ।
नोटः ग्राहक पहिचानको लागि, तपाईंले पासपोर्ट साइज फोटोको स्क्यान गरिएको फोटो र नागरिकता/सवारीचालक अनुमतिपत्र /पासपोर्ट/मतदाता परिचयपत्र कुनै एकको, दुबै पट्टिको फोटो अपलोड गर्नुपर्ने हुन्छ।
Interested merchants need to fill out the Merchant Onboarding form that is available for download in our Business Website, you will also need to provide a copy of your company registration certificate and a copy of your PAN/VAT certificate.
For more information, you can call us on our Toll-Free number (16600112212), mobile number 9851186252, or email us at merchant@moco.com.np.
Currently, business account holders at Himalayan Bank (HBL), Nepal Investment Mega Bank (NIMB), and Machhapuchchhre Bank (MBL) can become MOCO Merchant. If you have an account in any of the afore-mentioned banks. You can contact your bank or get in touch with our Business team to become the MOCO Merchants.
Each new merchant will initially be given one default Super Admin User account to access the MOCO Merchant Portal. First-time portal users must activate the default Super Admin Account by verifying their user ID (Registered Mobile Number).
To activate the default Super Admin Account, please follow the following steps:
NOTE: If you are unsure about your default mobile number, please contact MOCO Support at:
Once you become a MOCO Merchant, you will receive an email that will provide your login details and link to the MOCO Merchant Portal. You can log in to the MOCO Merchant Portal here: merchant.moco.com.np
Yes, it is possible to have multiple merchant outlets under the same registered mobile number. You can conveniently view the transaction details of each outlet individually by selecting a particular outlet.
Super Admin and Admin users can create multiple operators as per their requirements.
Both Super Admin and Admin users can assign operators either “Admin” or “Viewer” roles.
Upon activation of the Super Admin User, they are authorised to generate additional users/ operators. Only the Super Admin User and Admin User can create new users/ operators for the MOCO Merchant Portal.
Follow the steps below to add additional users/ operators to the MOCO Merchant Portal System:
Yes, an operator can be given access to manage multiple outlets in the portal. Merchants overseeing multiple outlets can designate operators with access to either a single outlet or multiple outlets.
Please note that an operator assigned to one outlet can only view transaction details for that specific outlet.
The transactions made from the following networks NepalPay, SmartQR, UnionPay and Alipay will be settled the day after the transaction is made. However, the transaction made from the VISA network will be settled two days after the day of the transaction.
Note: Settlement cannot be made during public holidays, weekends or during bank closure. In such a case, the settlement will be made on the day of the bank opening.
All transaction Settlement can be viewed in the Advice menu from the Navigation Panel by entering specific transaction dates. Additionally, previous reports can be downloaded from the portal itself. Furthermore, the Merchant Settlement Advice Report is mailed to the registered email address on the day of the settlement.
All transactions are settled on T+1 basis except for VISA transactions which are settled on T+2 basis. This means that the transaction amount will be deposited into your bank account 1 day after the transaction date. Settlement may be impacted due to local bank holidays and international holidays.
The transaction amount will be settled on your bank account connected with the MOCO’s QR code.
MOCO’s QR code is the only Unified QR in Nepal. The QR code accepts payments from AliPay, NepalPay, SmartQR, Union Pay, and VISA.
Most mobile banking apps and digital wallets are now NepalPay integrated and can now scan to pay in MOCO’s Unified QR. As per Nepal Rastra Bank’s directive, all banks should enable NepalPay.
The cost is dependent on the network through which the transaction is conducted. As of now, it is free of cost for NepalPay and China Union Pay. For AliPay and VISA, the Service Fee is 1.2% for Domestic Transactions and 2.2% for international transactions.
Email address, phone number, and other business details can be changed within the Merchant Information section, accessed via the Navigation Panel in the Dashboard. To make changes to any information, follow the following steps:
Note: Any change request will undergo verification by either the Merchant’s Acquiring Bank or MOCO.
Unfortunately, merchants are unable to change settlement bank details from the Merchant Portal System.
To change settlement bank information, kindly reach out to the MOCO Business Development Team or your Acquiring Bank. For any changes to the settlement-related details, please contact below:
Phone number: 9851186252
Email address: merchant@moco.com.np
Users can view and download daily transaction reports by accessing the Transaction menu through the Navigation Panel. By default, the system displays reports for the current day’s transactions. Users can customise parameters to view or download the transaction reports and increase the rows per page from 25 to 100. To download the report, click on the download icon. The MOCO merchant Portal facilitates the download of transaction reports of up to 32 days at a time.
There are several ways to view transaction status. Users can get a quick overview of the three latest transactions from the dashboard. For a more comprehensive summary, users can view an entire day’s summary, including “Success” and “Failed” transactions, from the Transaction Menu. Users can also filter the summary to view “Success” or “Failed” transactions, specific outlets, settlement status, date and more. Additionally, transaction history can be downloaded from this section.
You will receive an SMS and an email notification after every transaction. You can also view the transaction status in the Merchant Portal.
In such cases, you can log in to the MOCO Merchant Portal to check the transaction report. If the transaction details are shown in the 'transaction section with the Success status' in the Merchant Portal System, then the transaction was successful.
मर्चेन्ट बन्न इच्छुक व्यापारीले MOCO को मर्चेन्ट वेबसाइटमा डाउनलोडको लागि उपलब्ध मर्चेन्ट अनबोर्डिङ फारम डाउनलोड गरेर भर्नु पर्ने हुन्छ। तपाईंले आफ्नो कम्पनी / व्यापार दर्ता प्रमाणपत्रको प्रतिलिपि र तपाईंको PAN/VAT प्रमाणपत्रको प्रतिलिपि पनि उपलब्ध गराउनु पर्छ।
थप जानकारीको लागि, तपाईंले हामीलाई हाम्रो टोल-फ्री नम्बर (16600112212), 9851186252 मा कल गर्न सक्नुहुन्छ वा merchant@moco.com.np मा इमेल गर्न सक्नुहुन्छ।
हाल हिमालयन बैंक (HBL), नेपाल इन्भेष्टमेन्ट मेगा बैंक (NIMB), र माछापुच्छ्रे बैंक (MBL) का खातावालाहरू MOCO को मर्चेन्ट बन्न सक्छन्। यदि तपाइँसँग माथि उल्लिखित कुनै पनि बैंकहरूमा खाता छ भने तपाईंले आफ्नो बैंकमा अथवा MOCO Business Team लाई सम्पर्क गरि MOCO QR लिनको लागि सम्पर्क गर्न सक्नुहुन्छ।
सबै नयाँ Merchant हरु लाई सुरुमा एउटा Super Admin को एकाउन्टको विवरण दिइनेछ। पहिलो पटक पोर्टल प्रयोगकर्ताहरूले आफ्नो User ID (दर्ता गरिएको मोबाइल नम्बर) प्रमाणित गरेर Super Admin एकाउन्ट Activate गर्नुपर्ने हुन्छ।
Super Admin एकाउन्ट सक्रिय गर्नको लागि दिइएको चरणहरू पालना गर्नुपर्नेछ:
नोट: यदि तपाईंलाई आफ्नो दर्ता गर्नुभएको मोबाइल नम्बर थाहा छैन भने, कृपया दिइएको MOCO Support को नम्बरमा सम्पर्क गर्नुहोला:
Customer Support: 01-5970055
Toll-free number: 16600112212
एकचोटि तपाईं MOCO मर्चेन्ट बन्नु भए पछि, तपाईंले एउटा इमेल प्राप्त गर्नुहुनेछ जसमा तपाईंको लगइन विवरणहरू र MOCO मर्चेन्ट पोर्टलको लिङ्क प्रदान गरिएको हुन्छ। तपाईं त्यहाँबाट MOCO मर्चेन्ट पोर्टलमा लग इन गर्न सक्नुहुन्छ।
तपाईंले एउटै मोबाइल नम्बरमा दर्ता गराएर अन्य आउटलेटहरूको विवरण पनि हेर्न सक्नुहुन्छ।तपाईंले प्रत्येक आउटलेटको लेनदेन विवरण आफुले चाहेको आउटलेट चयन गरेर छुट्टै हेर्न सक्नुहुन्छ।
त्यसको लागि तपाईंले सबै आउटलेटहरू एउटै मोबाइल नम्बर दर्ता गराएको हुनु पर्दछ।
Super Admin र Admin प्रयोगकर्ताले आफ्नो आवश्यकता अनुसार जति पनि अपरेटरहरू सिर्जना गर्न सक्नेछन्। Super Admin र Admin प्रयोगकर्ताले नयाँ अपरेटरहरूलाई "Admin " वा "Viewer" भूमिकाहरू दिन पाउनेछन्।
Super Admin को एकाउन्ट सक्रिय भएपछि Super Admin आफैँले नयाँ प्रयोगकर्ता वा अपरेटरहरू थप गर्न सक्नेछन्। Super Admin प्रयोगकर्ता र Admin प्रयोगकर्ताले मात्र MOCO Merchant Portal को लागि नयाँ प्रयोगकर्ता अपरेटरहरू सिर्जना गर्न सक्नेछन्।
MOCO Merchant Portal System मा नयाँ प्रयोगकर्ता/अपरेटरहरू थप गर्न तलका चरणहरू पालना गर्नुहोस्:
नयाँ थप गरिएको अपरेटरहरु हेर्न वा उनिहरुको विवरण सम्पादन गर्न Navigation Panel मा रहेको Operator मेनुबाट गर्न सक्नुहुनेछ ।
एउटै अपरेटरलाई अन्य आउटलेटहरुको निरीक्षण गर्न अधिकार दिन सकिन्छ। धेरै आउटलेट भएको Merchants ले एउटै अपरेटरलाई अन्य आउटलेटहरु वा एउटा मात्र आउटलेटको निरीक्षण गर्न अधिकार दिन सक्नेछ।
एउटा आउटलेटको लागि तोकिएको अपरेटरले त्यही आउटलेटको कारोबारको विवरणहरू मात्र हेर्न पाउनेछ।
सबै लेनदेनहरू T+1 (मतलब लेनदेनको रकम कारोबारको भएको १ दिन पछि) सेटल गरिनेछ भने VISA बाट गरिएको लेनदेनहरू T+2 (मतलब लेनदेन रकम कारोबारको भएको २ दिन पछि) सेटल गरिनेछ।
सार्वजनिक बिदा, शनिबार र बैंक बन्दको समयमा सेटलमेन्ट प्रभावित हुन सक्छ। यस्तो अवस्थामा बैंक खुल्ने दिनमा सेटलमेन्ट गराइनेछ।
कारोबार गरेको रकम तपाईले MOCO को QR कोडसँग लिङ्क गर्नुभएको तपाईंको बैंक खातामा सेटल गरिनेछ।
MOCO को QR कोड नेपालको एकमात्र युनिफाइड QR हो जसले AliPay, NepalPay, SmartQR, Union Pay र VISA बाट गरिएको सबैँ भुक्तानीहरू स्वीकार गर्दछ।
अधिकांश मोबाइल बैंकिङ एपहरू NepalPay मा एकीकृत भइसकेका छन्। त्यसैले MOCO को युनिफाइड QR मा अधिकांश मोबाइल बैंकिङ एपहरू साथै अन्य डिजिटल वालेटहरू बाट स्क्यान गरि भुक्तानी गर्न सकिन्छ।
नेपाल राष्ट्र बैंकको निर्देशन बमोजिम सबै बैंकले NepalPay लाई अनिवार्य सक्रिय गर्नुपर्नेछ ।
अतिरिक्त शुल्क लेनदेन सञ्चालन गरिएको नेटवर्क मा निर्भर गर्दछ। अहिले, यो NepalPay र Union Pay को लागि निःशुल्क छ। AliPay र VISA को लागि, सेवा शुल्क आन्तरिक लेनदेनको लागि 1.2% र अन्तर्राष्ट्रिय लेनदेनको लागि 2.2% निर्धारण गरिएको छ।
मर्चेन्ट पोर्टलबाट तपाई आफैले आफ्नो इमेल ठेगाना, फोन नम्बर र अन्य व्यापारसगँ सम्बन्धित विवरणहरू परिवर्तन गर्न सक्नुहुन्छ। मर्चेन्ट पोर्टलबाट कुनै पनि जानकारी परिवर्तन गर्न, यी चरणहरूको पालना गर्नुपर्ने हुन्छः
नोट: मर्चेन्ट पोर्टलमा विवरणहरू सम्पादन गर्ने अधिकार ‘Super Admin’ र ‘Admin’ सगँ मात्र हुन्छ।
इमेल ठेगाना, फोन नम्बर र अन्य व्यापारसगँ सम्बन्धित विवरणहरू मात्र परिवर्तन गर्ने अधिकार दिइएको छ।
सेटलमेन्ट हुने इमेल ठेगाना, फोन नम्बर वा बैंक खाता नम्बर परिवर्तन गर्नको लागि बैंक वा MOCO मा सम्पर्क गर्नुपर्ने हुन्छ।
तपाईंले मर्चेन्ट पोर्टलबाट सेटलमेन्टसगँ सम्बन्धित कुनै पनि विवरणहरू परिवर्तन गर्न सक्नुहुन्न। सेटलमेन्टसगँ सम्बन्धित विवरणहरू जस्तै इमेल ठेगाना, फोन नम्बर वा बैंक खाता नम्बर परिवर्तन गर्नको लागि तपाईंले MOCO Business Team वा आफ्नो Acquiring Bank लाई सम्पर्क गर्नुपर्नेछ।
सेटलमेन्ट सम्बन्धी विवरणहरूमा कुनै पनि संशोधन गर्न दिएको नम्बरमा सम्पर्क गर्नुहोला :
फोन नं: 9851186252
इमेल ठेगाना: merchant@moco.com.np
मर्चेन्ट पोर्टलको नेभिगेसन प्यानलमा रहेको ‘Transaction’ मेनुबाट आजको दिन भरिको कारोबारको रिपोर्टहरु हेर्न सक्नुहुन्छ। आजको दिन भरिको कारोबारको रिपोर्टहरु ‘Transaction’ मेनुमा क्लिक गर्दा मात्र पनि हेर्न सक्नुहुन्छ।
विगतको कारोबारको विवरण हेर्नको लागी दिइएको प्यारामिटरमा आफुलाई हेर्न चाहेको कारोबारको मिति भर्नुपर्ने हुन्छ र सर्च आईकनमा क्लिक गर्नुपर्ने हुन्छ।
तपाईले एकपटकमा ३२ दिन सम्मको कारोबारको रिपोर्ट हेर्न वा डाउनलोड गर्ने सक्नुहुन्छ।
तपाईंको “Transaction Status” जाँच गर्न बिभिन्न तरिकाहरु छन्।
तपाईंले प्यारामिटरको ‘Status’ मा ‘Success’ वा ‘Failed’ चयन गरेर सफल भएको मात्र वा असफल भएको मात्र कारोबारको जानकारी पनि लिन सक्नुहुन्छ।
विगतको कारोबारको स्थिति हेर्नको लागी दिइएको प्यारामिटरमा आफुलाई हेर्न मन लागेको कारोबारको मिति भरि र सर्च आईकनमा क्लिक गर्नुपर्ने हुन्छ।
तपाईले एकपटकमा ३२ दिन सम्मको कारोबारको रिपोर्ट हेर्न वा डाउनलोड गर्ने सक्नुहुन्छ।
तपाईंले प्रत्येक भुक्तानी पछि एसएमएस र इमेल सूचना प्राप्त गर्नुहुनेछ। तपाईंले मर्चेन्ट पोर्टलबाट पनि लेनदेनको स्थिति सफल भएको छ वा छैन भन्ने हेर्न सक्नुहुन्छ।
एसएमएस वा इमेल सूचनाहरू प्राप्त नगरेको अवस्थामा, भुक्तानी सफल भएको वा नभएलो जाँच गर्न MOCO मर्चेन्ट पोर्टलमा लग इन गरि हेर्न सक्नुहुन्छ।मर्चेन्ट पोर्टलको ‘Transaction’ मा कारोबारको रकम र ‘Status’ मा ‘Success’ छ भने भुक्तानी सफल भएको बुझ्नुपर्दछ। ‘Status’ मा ‘Failed’ छ भने भुक्तानी असफल भएको हो।
हाम्रो सपोर्ट टिम हरेक दिन बिहान ७ बजेदेखि बेलुकी १० बजेसम्म उपलब्ध छ ।
थप प्रश्नहरूको लागि, कृपया टोल-फ्री नम्बर: 16600112212, वा 01-5970055 मा हाम्रो support team मा सम्पर्क गर्न सक्नुहुनेछ] ।